Hlavní navigace

Která finanční reklama je nejlepší? Záleží na vás!

16. 2. 2004
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Reklama není jen marketingový nástroj s cílem prodat produkt větší či menší kvality nebo vštípit spotřebitelům povědomí o firmě. Reklama je také uměleckým projevem, který dokáže nadchnout, šokovat nebo vzbudit jiné emoce. Která televizní finanční reklama se vám líbí nejvíce?

Rok se s rokem sešel a na stránkách Měšce se můžete stát součástí poroty a rozhodovat již podruhé o nejlepší finanční reklamě vysílané v roce 2003. O vaši přízeň se utká 27 finančních institucí, které propagovaly své služby nebo jméno v uplynulém roce na televizních obrazovkách.

Stejně jako v minulém ročníku každá finanční instituce nominovala jednu televizní reklamu, o níž je přesvědčena, že má největší šanci na získání vaší přízně. Na stránkách soutěže uvidíte jednak charakteristické obrázky z jednotlivých spotů, jednak si můžete stáhnout celý klip.

O nejlepší finanční reklamě roku 2003 rozhodnete vy přidělením svého hlasu instituci, jejíž reklama je vaší oblíbenou, a obdobně jako v minulém ročníku tak učiní i odborná porota složená z odborníků mediálních agentur a ekonomických novinářů. V obou kategoriích bude vyhlášeno pořadí na prvních pěti místech.

V letošním přehledu naleznete i spoty, které byly nominovány již vloni. Pravidla tuto možnost dovolují, protože účast v soutěži je možná po splnění dvou zásadních podmínek – zadavatelem spotu musí být daná finanční instituce a zmíněný spot se musí objevit na televizních obrazovkách v příslušném kalendářním roce.

Výsledky loňského ročníku

V minulém ročníku se odborná porota i čtenáři shodli na nejlepší reklamě roku 2002, když na první místo dosadily spot Komerční banky. V dalším pořadí se názory čtenářů a poroty již rozešly.

Podle mínění čtenářů dopadla soutěž následovně:

1. místo: Komerční banka – Pomáháme měnit
2. místo: Česká spořitelna – Servis 24
3. místo: Česká pojišťovna – Chráníme vaše sny
4. místo: ČSOB – Spotřebitelské úvěry
5. místo: Allianz – Investiční životní pojištění

Podle mínění odborné poroty dopadla soutěž následovně:

dan_z_prijmu

1. místo: Komerční banka – Pomáháme měnit
2. místo: VISA – A jste vítáni kdekoliv
3. – 4. místo: ČSOB – Spotřebitelské úvěry
3. – 4. místo: GE Capital Bank – Genius
5. místo: EuroCard/Master­Card – K nezaplacení

Jak dopadne letošní ročník, závisí i na vás. Abychom vám hlasování zpříjemnili, připravili jsme pro vás ve spolupráci s partnery soutěže týdeníkem Profit a čtrnáctideníkem Osobní finance zajímavé ceny. Mediálními partnery jsou Mojenoviny.cz, elektronická verze Deníků Bohemia a týdeník Marketing & Media.

Profit - logo     Osobní finance - logo     Marketing a Media     Mojenoviny.cz - logo

Máte svou oblíbenou finanční reklamu?

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).