Od pátku 1. 3. 2013 jsou klienti Zuno Bank nazlobení. Nefunguje totiž přihlášení do internetového bankovnictví a chat s bankou. Některým klientům neodešly trvalé platby, jiní nezaplatili kartou.
Ani jeden z nich o výpadku nevěděl. Své zkušenosti popisují přímo na facebookovém profilu Zuno Bank. Například:
Pátek 1. 3. 2013, 9:34, Víťa Vondra
Co je za problém s Internet banking? padá to a neskutečně dlouho načítá. Chtělo by to vyměnit celý tým IT poněvadž to je každou chvíli. Jinde tyto problémy nejsou. V tomto je Zuno opravdu jednička. Ale tato priorita je spíš k pláči.
Pátek 1. 3. 2013, 10:11, Milan Hyka Míňa
Unable to connect to destination service. Co to je ? já chci na svůj účet a HNED!!!!
Pátek 1. 3. 2013, 18:41, Klára Bisová
Koukám, že nejen mně dnes neodešel trvalák…Doufám tedy, že odešel, pouze se to jaksi ještě nezobrazilo, stejně jako platba kartou…A na chatu jsou linky obsazené…Doufám, že Váš výpadek nebude trvat dlouho…
Pondělí 4. 3. 2013, 14:50, Lukáš Maršálek
Milé ZUNO chtělo by to začít trochu více komunikovat. Pokud máte problém, tak nedělejte mrtvého brouka. Hláška na stránkách IB nestačí, potřebujeme vědět, proč se to děje a kdy to konečně bude fungovat. Co vlastně všechno nejde? Jen IB? Nebo nelze i kartou platit? Atd. atd. Tohle klidně můžete odeslat emailem, nebo i přes SMS, ať jsou zákazníci v obraze. Jinak vaše důvěryhodnost padá každou minutou.
A ani opožděná reakce banky klienty příliš neuklidnila:
Dobrý den, omlouváme se za vzniklou situaci. Právě probíhá údržba našich systémů. Dáme vědět hned, jakmile bude vše opět fungovat. Děkujeme za trpělivost.
Dobrý den, omlouváme se za vzniklou situaci. Právě probíhá údržba našich systémů. Ozveme se, jakmile bude vše opět fungovat. Děkujeme za trpělivost.
Březen je pro Zuno Bank zakletým měsícem. Podobný výpadek Zuno Bank totiž postihl i loni. Jakmile budeme mít vyjádření Zuno Bank, zveřejníme jej.
Loňská omluva za výpadek internetového bankovnictví
Vyjádření Zuno Bank
V sobotu jsme provedli několik důležitých úprav systému, které se bohužel dotkly internetového a mobilního bankovnictví spolu s onlinem chatem. Celý proces trval necelou hodinu a ihned poté byly všechny služby opět dostupné všem našim klientům. V současné době probíhají další systémové operace, které mohou na několik hodin ovlivnit fungování internetového a mobilního bankovnictví. Jakmile budou všechny systémové úpravy zdárně ukončeny, budeme o tom naše klienty, kterým se tímto velice omlouváme, neprodleně informovat,
zdůvodňuje výpadek Lukáš Tomis, PR manažer Zuno Bank.