Hlavní navigace

Válka o dominanci v internetové reklamě vrcholí akviziční horečkou

10. 5. 2007

Sdílet

Reklama je a možná vždy bude největších zdrojem příjmu z internetu. Největším hráčem na tomto trhu je Google, který současně pokračuje v agresivním prohlubování své dominance. Té se přirozeně obávají ostatní velké společnosti, stále častěji se v různých oblastech formuje rozložení „Google proti všem“. Právě jeho nákup DoubleClicku za rekordní 3,1 miliardy dolarů značně rozčeřila vody a spustila lavinu zvěstí i reálných akvizic.

Čtěte v dnešním článku „Válka o dominanci v internetové reklamě vrcholí akviziční horečkou“ na sesterském serveru Lupa.cz.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Šefredaktor odbormných komutních webů Poradci-sobě.cz a Realiťáci-sobě.cz. Šéf obsahu EMA data.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).