Hlavní navigace

Uniqa nabízí k havarijnímu pojištění nově asistenční službu SafeLine

11. 10. 2012

Sdílet

Od října nabízí Uniqa pojišťovna ke svému havarijnímu pojištění vylepšenou verzi asistenčních služeb SafeLine. Ta zahrnuje okamžitou aktivní pomoc pro nejrůznější nouzové situace – nehodu, krádež nebo poruchu vozu, ale také optimalizaci pojistného podle ujetých kilometrů, popisuje zpráva pojišťovny s tím, že posádka auta je během jízdy stejně jako vozidlo při parkování hlídáno z asistenční centrály.

Kromě zamykání řazení, satelitního hlídání vozu či nouzových tlačítek pro řidiče se v rámci služby  instaluje na vozidlo nárazové čidlo, které ihned informuje asistenční centrálu o nehodě. V případě, že se nezdaří hned poté kontaktovat řidiče, zašle centrála na lokalizované místo okamžitě záchranáře.

Motoristé, kteří najednou ročně méně než 20 000 km, mohou kvůli optimalizaci pojistného k najetým kilometrům také ušetřit. Maximálně lze cenu pojistného snížit o 25 % z povinného i havarijního pojištění. Kromě toho služba SafeLine může zajistit v rámci havarijního pojištění ještě další slevu 5 až 20 % z pojistného.

Cenu produktu zjišťujeme. Podle balíčků bude doplněna hned, jak získáme konkrétní informace od pojišťovny.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).