Od října nabízí Uniqa pojišťovna ke svému havarijnímu pojištění vylepšenou verzi asistenčních služeb SafeLine. Ta zahrnuje okamžitou aktivní pomoc pro nejrůznější nouzové situace – nehodu, krádež nebo poruchu vozu, ale také optimalizaci pojistného podle ujetých kilometrů,
popisuje zpráva pojišťovny s tím, že posádka auta je během jízdy stejně jako vozidlo při parkování hlídáno z asistenční centrály.
Kromě zamykání řazení, satelitního hlídání vozu či nouzových tlačítek pro řidiče se v rámci služby instaluje na vozidlo nárazové čidlo, které ihned informuje asistenční centrálu o nehodě. V případě, že se nezdaří hned poté kontaktovat řidiče, zašle centrála na lokalizované místo okamžitě záchranáře.
Motoristé, kteří najednou ročně méně než 20 000 km, mohou kvůli optimalizaci pojistného k najetým kilometrům také ušetřit. Maximálně lze cenu pojistného snížit o 25 % z povinného i havarijního pojištění. Kromě toho služba SafeLine může zajistit v rámci havarijního pojištění ještě další slevu 5 až 20 % z pojistného.
Cenu produktu zjišťujeme. Podle balíčků bude doplněna hned, jak získáme konkrétní informace od pojišťovny.