Hlavní navigace

Slevy k programu Sphere card můžete nově najít i v mobilu

25. 9. 2013

Sdílet

Univerzální věrnostní program Sphere card nabízí uživatelům iPhone a iPad i mobilní aplikaci. Ta umožní vyhledávání, navigaci a prohlížení všech partnerů programu. 

Uživatel si může vybrat z několika módů vyhledávání a prohlížení. V aplikaci najde detailní popis všech obchodních míst včetně GPS navigace, možnost zobrazit web partnera nebo údaj o vzdálenosti od požadovaného bodu. Aplikace umí také agregovat partnery programu v obchodních centrech.

Nyní se připravuje aplikace také pro operační systém Android, která by měla být k dispozici do konce roku.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 9. 2013 23:44

    Pavel (neregistrovaný)

    Taky jsem to měl. Pořídil jsem si i kvůli tomu kreditku. Ty slevy byly velmi zajímavé. Ale když jsem je chtěl uplatnit, velmi brzo jsem narazil. V drtivé většině totiž byly určené pouze pro nákup věcí, které nebyly jinak zlevněné. Takže jsem třeba narazil na počítačovou hru za 1300 korun, chtěl jsem si jí koupit, ale už byla zlevněná o 10 koruna tudíž se to na ní nevztahovalo. To samé i v hotelu na pobyt. Stačila jedna část té komodity deklarovaná jako sleva a šlus. Kreditku jsem vrátil a program SPHERE mě nezajímá.

  • 26. 9. 2013 16:38

    Sphere card (neregistrovaný)

    Pavle to nás mrzí. Náš program se primárně určen pro neplánované nákupy - nezastíráme, že v období slev je program tak trošku nefunkční, ale zase jsou naše slevy trvalé, okamžité a jednoduše zapamatovatelné. Například pokud si rozsednete brýle, pravděpodobně nebudete chtít čekat půl roku na slevové období, ale potřebujete nákup řešit hned...

    V takovém případě se třeba 500 Kč do kapsy hodit může:) Snad Vás potěší, že se stále více prodejců hlásí k tomu, že chtějí poskytovat slevu i na zlevněné zboží. Pěkný den

  • 26. 9. 2013 21:34

    Pavel (neregistrovaný)

    Děkuji za neplánovanou odpověď. Já jsem naopak zcela plánovitě chtěl některé tyto slevy využít a kvůli tomu jsem si kreditku s tímto programem pořídil. Přestože třeba v případě té počítačové hry byla sleva pouze 7%, zcela jistě by mě to motivovalo ji koupit. Takto jsem jí nekoupil a uvedenou hru jsem koupil o dva roky později ve výprodeji za 200 korun. Myslím, že se ještě naši obchodníci nenaučili pracovat s kapitalismem a s programy jako je například marketing. U nás je v drtivé většině prosazováno heslo, okraď zákazníka, stejně se nevrátí. Je to škoda, kdyby nějaký podobný program měl podporu, jsem velmi loajální klient, který zase tak na korunu nehledí. Ovšem okrádat se nenechám.

  • 13. 1. 2014 18:04

    tomzder@gmail.com (neregistrovaný)

    Kartu Sphere jsem dostal jako "bonus" od svého zaměstnavatele. Použil jsem ji 3x za dva roky. Proč ne více? Jak? Slevy sotva postačily na poštovné. Přínos minimální. Zásadní chybou je, že se po mě, jakožto Sphere zákazníkovi požaduje, abych respektoval smluvní obchody. To se mi ale rozhodně nechce. Vážené vedení Sphere, začněte přemýšlet jako český kupující. Návod je snadný. Když budu psát např. o nákupu na netu, jdu na zbozi.cz, podívám se na aktuální ceny a podle toho nakupuji. Čeho se dočkám u Vašich smluvních obchodníků? Prosím, začněte dělat to, co se od Vás očekává. Nejste na špatné cestě, ale něco zkaženého smrdí už jen ve Vašem logu. A to je vážení velmi špatná vizitka společnosti. Nikoho z Vás snad neučili o průniku poptávky a nabídky? Závěrem se upřímně omlouvám. Dal jsem svou recenzi na veřejnost. Neposlal jsem Vám názor mailem. Jenže tohle je úmysl. Jen tímto způsobem dokážete chápat kopance od uživatelů, zákazníků. Zvedněte se ze židlí a začněte malinko jinak. Děkuji.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).