Hlavní navigace

Slevové portály jsou oblíbené. Loni na nich Češi utratili téměř 3 miliardy korun

Sdílet

Trh se slevovými portály je mezi Čechy oblíbený. Podle odhadu Petra Sýkory, výkonného ředitele Pepa.cz se celkový obrat slevového trhu se za rok 2015 zastavil pod hranicí 3 miliard Kč.

Zastavení růstu slevového trhu bylo očekávané a je znamením, že se nachází ve stabilní fázi. Počet lidí nakupujících na slevových serverech neklesá ani výrazně neroste, trh je rozdělen mezi zhruba 7 největších portálů, které zajišťují naprostou většinu prodejů. Toto konkurenční prostředí pozitivně působí na zkvalitňování služeb na celém trhu, uvádí Petr Sýkora.

Nejsilnějším měsícem byl i letos prosinec následovaný červencem. Zákaznicky nejoblíbenější byly v roce 2015 vouchery na vyhlídkové plavby lodí, produkty s vlastním fotografickým potiskem, zlevněný vstup do dětských center nebo nákup kokosového oleje, kterých se řádově prodaly stovky až tisíce.

Podle Asociace pro elektronickou komerci (APEK) zůstává slevový voucher třetí nejžádanější komoditou kupovanou na internetu. Obrat voucherů z kategorie cestování tvoří již kolem 70 % celého obratu trhu.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Psaním jsem skloubila své znalosti ze studií financí a žurnalistiky. Ráda se učím nové věci, tančím a běhám.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).