Hlavní navigace

Pro výhody při platbě kartou je nutné se registrovat

Sdílet

Pokud nadále budete chtít využívat finanční bonus za platby kreditní kartou od společnosti Cetelem, od 1. 1. 2010 se nejprve musíte zaregistrovat do její klientské aplikace na webových stránkách Cetelem.

V praxi to znamená, že je nutné nejprve provést registraci na webových stránkách společnosti Cetelem v aplikaci Klientská zóna a zaškrtnout pole potvrzující zájem o využívání finančního bonusu. Poté získáte u kreditní karty Cetelem až 1,5 % z hodnoty transakce zpět, max. 150 kč měsíčně. Do konce roku 2009 byl finanční bonus ke kartám nastavený automaticky. Požadovanou aktivací tak vydavatel karty ušetří nemalé prostředky při zachování smyslu celé služby, protože ne každý zákazník se bude do internetové aplikace registrovat. A bez registrace se bonus neaktivuje.

Která kreditní karta je nejvýhodnější? Porovnejte si je.

Jinou cestou jde GE Money Bank, která u své nové kreditní karty Visa Classic nabízí možnost volby finančního bonusu jako placenou službu, ale registraci na internetu nevyžaduje.Vo­litelný je i věrnostní program ke kreditní kartě České spořitelny, ten se nastavuje na pobočce banky při žádosti o vydání karty nebo později.  Více: Banky omezují věrnostní bonusy na platebních kartách

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 1. 2010 14:30

    Kamil (neregistrovaný)

    Nejdříve poplatek od 11/2009 i pro lidi co využívají jen bezúročné období. Jen díky vrácení 1,5% z nákupu jsem se zatím rozhodl kartu ponechat, a právě jen díky tomu, že jsem „hlídal“ tuto věc na stránkách Cetelemu, respektive její změnu či očekávané případné zrušení, zaregistroval jsem se dříve, než přišel včera výpis. Proč to neuvedl Cetelem už na minulém výpisu? Dost karet se mu asi už nesplácí, a u těch klientů, kteří splácí v pohodě, nestačí jen rejžovat % u obchodníků, ale vzít si i od nich.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Autor se věnuje publikační činnosti v oblasti osobních financí. Specializuje se na finanční produkty, spotřebitelská témata a oblast dopravy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).