Hlavní navigace

Pojišťovny přesouvají svou komunikaci s klienty na web

2. 12. 2009

Sdílet

Pojišťovny Allianz a Česká podnikatelská pojišťovna nabízejí svým klientům od 1. 12. 2009 nové aplikace, které umožňují kontrolovat stav uzavřených pojistek on-line. Klient si tak může kdykoli a kdekoli zobrazit data o stavu pojistné smlouvy či získat přehled o provedených platbách. Zároveň obě aplikace umožňují nahlásit pojistnou událost a on-line sledovat stav jejího vyřízení. Klientům je také umožněno skrz tyto aplikace vkládat dokumenty potřebné k likvidaci dané pojistné události.

Podobnou službu nabízí DIRECT Pojišťovna, která se specializuje na přímý prodej svých produktů přes internet a telefon.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Autor je redaktorem serveru Peníze.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).