Televizní reklama na novou satelitní službu T-Mobile televize, v níž vystupuje americký herec Chuck Norris, baví nejen diváky v České republice, ale i uživatele globálního videoportálu YouTube.com na celém světě. Jeden z pěti televizních spotů, v němž si Chuck Norris myslí, že si jej maminka dítěte, které poprvé jezdí na bruslích, spletla s jeho filmovým konkurentem Brucem Leem, už dosáhl 700 tisíc přehrání. Nejméně sledovaný spot z celé série zaznamenal do nedělního večera 240 tisíc zhlédnutí. Reklamu šíří zcela zdarma internetová média i sami uživatelé.
Podle Hospářských novin firma zaplatila za angažmá Chucka Norrise půl milionu dolarů (asi 8,5 milionu korun). Pomůže to prodeji T-Mobile televize, nebo se vyplatí platit jinou službu? Na tuto otázku se pokouší odpovědět server Digizone.cz. Více: Chuck Norris v reklamě T-Mobilu baví celý svět. Prodá ale i jeho satelitní televizi?