Hlavní navigace

Orlen - nejcennější polská značka

7. 12. 2007

Sdílet

PKN ORLEN se umístil na prvním místě v rankingu nejcennějších polských značek MARQA 2007, který organizuje polský deník Rzeczpospolita. Nezávislí experti ocenili hodnotu značky koncernu v tomto roce na téměř 2,6 miliardy PLN, což představuje 8% nárůst ve srovnání s rokem 2006. V loňském rankingu získal ORLEN druhé místo a hodnota značky byla oceněna na 2,4 miliardy PLN, což znamenalo o 22 % více než v roce 2005.

Značka ORLEN se v Polsku objevila v roce 2000. Při tvorbě tohoto názvu byla spojena slova „orel“ a „energie“. Slovo ORLEN by mělo asociovat dynamičnost, modernost, vysokou kvalitu, polskou firmu mezinárodního formátu. Dnes, po 7 letech existence na trhu, je ORLEN nejcennější polskou značkou, což potvrzuje správnost přijaté koncepce volby názvu a s ní spojené strategie vytváření značky. Kromě toho je značka ORLEN přítomná na německém a litevském trhu.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).