PKN ORLEN se umístil na prvním místě v rankingu nejcennějších polských značek MARQA 2007, který organizuje polský deník Rzeczpospolita. Nezávislí experti ocenili hodnotu značky koncernu v tomto roce na téměř 2,6 miliardy PLN, což představuje 8% nárůst ve srovnání s rokem 2006. V loňském rankingu získal ORLEN druhé místo a hodnota značky byla oceněna na 2,4 miliardy PLN, což znamenalo o 22 % více než v roce 2005.
Značka ORLEN se v Polsku objevila v roce 2000. Při tvorbě tohoto názvu byla spojena slova „orel“ a „energie“. Slovo ORLEN by mělo asociovat dynamičnost, modernost, vysokou kvalitu, polskou firmu mezinárodního formátu. Dnes, po 7 letech existence na trhu, je ORLEN nejcennější polskou značkou, což potvrzuje správnost přijaté koncepce volby názvu a s ní spojené strategie vytváření značky. Kromě toho je značka ORLEN přítomná na německém a litevském trhu.