Hlavní navigace

Od nového roku si musí OSVČ povinně pořídit datovou schránku nebo elektronický podpis

Sdílet

Od 1. ledna 2014 musí všechny OSVČ podávat Přehledy (a další dokumenty) pro Českou správu sociálního zabezpečení pouze v elektronické formě. Papírové formuláře už nebudou přijímány.

Pro podnikatele to znamená buď si zřídit datovou schránku, přes kterou mohou vyplněné dokumenty odeslat, nebo své elektronické podání (přes veřejné rozhraní pro e-podání) jinou cestou opatřit elektronickým podpisem od ověřené autority.

Více podrobností najdete v článku Parazitům (OSVČ) povinně datovou schránku nebo elektronický podpis!

Jak zřídit a používat datovou schránku? Vše potřebné najdete v našem seriálu o datových schránkách

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).