Hlavní navigace

Nové asistenční služby k autopojištění od Allianz počítají i s chybujícími řidiči

31. 3. 2016

Sdílet

Pojišťovna Allianz od 1. dubna spouští asistenční služby, které zahrnují i pomoc v problémech, které zavinili řidiči vlastní chybou.

V základní variantě Základní asistence služby mají limit 3000 Kč na jednotlivé úkony pro pomoc v ČR i v zahraničí v případě nehody či poruchy, ale například i v případě, že jste poškodili pneumatiku, došlo vám palivo, ztratili jste, zabouchli či zalomili klíče v zámku nebo se vám vybila autobaterie. V základním balíčku získá pojištěný na tři dny i půjčení náhradního vozu (tři dny z povinného ručení, tři dny z havarijního pojištění) v případě poruchy.

Nadstandardní varianty PLUS a PLUS MAXI se liší jen navýšenými limity a počtem dnů poskytovaných služeb (např. půjčení náhradního auta – nejdražší varianta max. na 20 dní u poruchy a max. na 30 dní z povinného + havarijního pojištění u odcizení vozu), ale ne v rozsahu služeb.


Autor: pojišťovna Allianz

částky v tabulce platí pro každý jednotlivý úkon (řádek)

Nárok na tyto asistenční služby získají od 1. dubna klienti s novou smlouvou. Ke smluvnímu výročí bude inovace postupně nabízena i stávajícím klientům.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).