Máte-li dotaz k dávkám, které vyplácí úřady práce, nemusíte chodit pro odpověď vždy na pobočku. Úřad práce ČR totiž provozuje i call centrum, na které si můžete s dotazem zavolat
V současnosti na cell centrum nejčastěji volají maminky na rodičovské dovolené s dotazy co dělat až skončí rodičovská i pracovní poměr. Dále absolventi středních škol, kteří se chtějí zaevidovat nebo neví jak postupovat v případě neúspěšného složení maturitních zkoušek nebo lidé,jejichž zaměstnavatel skončil v insolvenci a nevyplatil mzdy, odstupné a nevydal ani doklady pro evidenci na úřadu práce a přiznání podpory v nezaměstnanosti.Díky nastartování nových projektů spolufinancovaných z Evropského sociálního fondu se zvýšil i zájem klientů, kteří chtějí do programů vstoupit,
uvádí zpráva ÚP ČR.
Call centrum funguje denně od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin na telefonním čísle 844 844 803. Dalších 22 operátorů pak funguje na krajských pobočkách ÚP ČR. Dotazy klientů přijímají během úředních hodin. Po jejich skončení jsou pak hovory přesměrovány na centrálu, kde klienty obslouží tamní pracovníci,
vysvětluje zpráva.
Pokud se nechcete ptát telefonicky, můžete své dotazy posílat také elektronickou cestou na e-mail kontaktni.centrum@mpsv.cz nebo callcentrum@mpsv.cz.