Hlavní navigace

Kterak Atlas a Centrum mohli peněz využít lépe

2. 4. 2007

Sdílet

Od posledního proprání reklamní války Atlasu a Centra jsou to už čtyři měsíce. Tehdy právě skončily reklamní kampaně a již na týdenních datech bylo vidět, že žádné zemětřesení se konat nebude. Teď už ale máme k dispozici data NetMonitoru za únor. Mají pravdu juchající tiskové zprávy a televizní reklamní kampaně z podzimu opravdu změnily portálovou scénu? Dá se vůbec dopátrat stopy, kterou ty desítky milionů vynaložené na reklamu měly zanechat?

Čtěte v dnešním článku „Kterak Atlas a Centrum mohli peněz využít lépe“ na sesterském serveru Lupa.cz.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Šefredaktor odbormných komutních webů Poradci-sobě.cz a Realiťáci-sobě.cz. Šéf obsahu EMA data.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).