Hlavní navigace

Klienti mohou nahlédnout do zákulisí poboček České spořitelny

9. 4. 2008

Sdílet

Vybrané pobočky České spořitelny pořádají pro klienty v období od 12. do 28. dubna 2008 neformální setkání v rámci tzv. Dnů kvality. Lidé budou mít možnost seznámit se s fungováním pobočky, zeptat se na cokoli, co je o České spořitelně zajímá, a předat své náměty na zlepšení služeb. Někde bude možné také nahlédnout do prostor, které nejsou běžně přístupné, jako například zázemí nebo bezpečnostní schránky, jinde zase zúčastnit se soutěží pro děti i dospělé nebo anket o zajímavé ceny.

Přehled poboček, které akci pořádají, a přesné termíny jsou uvedeny stránkách České spořitelny.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).