Agentura CzechTrade spouští program exportního koučinku pro malé a střední podniky. V průběhu roku by se mělo v regionech uskutečnit 13 exportně zaměřených fór a konferencí.
Cílem je představit na nich evropské i mimoevropské trhy. Průzkumy mezi exportéry ukazují, že jednou z hlavních překážek při hledání nových odbytišť je nedostatek informací,
uvádí tiskové prohlášení agentury s tím že první dvě akce proběhnou v březnu. V Ostravě bude představen německý trh a v Plzni pak možnosti exportu do skandinávských zemí.
Exportní fóra nabídnou podnikatelům setkání a konzultace nejen s experty přímo z teritorií, ale také se zástupci dalších proexportních institucí a organizací. Exportéři jistě ocení možnost promluvit si přímo s řediteli zahraničních kanceláří,
předpokládá generální ředitel agentury CzechTrade Radomil Doležal. Kromě toho by v Hradeckem, Pardubickem, Ústeckém, Jihomoravském a v Moravskoslezském kraji měli působit také exportní konzultanti.
Zatím se firmy mohou hlásit na první dvě exportní fóra. V Ostravě proběhne 3. března a v Plzni pak 10. března. Na obě akce se můžete přihlásit zdarma na webu agentury CzechTrade.