Hlavní navigace

Českou spořitelnu opět postihl výpadek internetového bankovnictví a infolinky

29. 5. 2008

Sdílet

Klienti České spořitelny nemohou zhruba od 12 hodin využívat žádnou ze služeb internetového bankovnictví a hluchá je i infolinka. Server je nedostupný a infolinka oznamuje, že je „z technických důvodů mimo provoz“.

Problémy České spořitelny v této oblasti jsou opakované, Servis24 je známý častými výpadky. Důvody odstavení služeb zatím neznáme, podrobnosti připravujeme.

Příloha – screenshot stránky Servisu24 s informací o odstávce služby [PNG, 78 kB]

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Autor se věnuje publikační činnosti v oblasti osobních financí. Specializuje se na finanční produkty, spotřebitelská témata a oblast dopravy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).