Do České pojišťovny už po vichřici Emma oznámilo pojistnou událost 11 214 klientů. Mezi nimi jsou nejenom majitelé domů, chalup a garáží, ale také více než 1200 firem a více než 200 motoristů. Nejčastěji do Klientského servisu ČP telefonují z Hodonínska (818 škod), Kolínska (474), okresu Hradec Králové (421), Pardubicka (405) a Břeclavska (373).
Z méně postižených oblastí se do okresů s největším počtem případů přemisťují mobilní technici ČP. Ze zkušeností je už nyní jasné, že další vlna volajících klientů se objeví po víkendu, během kterého přijedou zkontrolovat své nemovitosti chalupáři a chataři.
Česká pojišťovna po vichřici Emma registruje i některé netradiční škody – v jedné obci na Vysočině například odletěl celý krov z rodinného domu na střechu nedaleké stodoly. Stodola chvíli dvojitou pokrývku akceptovala, po několika minutách se však složila jako domeček z karet.
Podobný případ se stal také v jižních Čechách, kde poškodila střechu na domově důchodců jiná střecha, která paradoxně odlétla rovněž z nedalekého zařízení pro seniory.
Velké škody zaznamenala ČP na jihomoravských zemědělských objektech. Jde zejména o skladové prostory na Hodonínsku, Znojemsku, Uherskohradišťsku a Třebíčsku.
Velkým pomocníkem se po vichřici Emma stala pro klienty České pojišťovny, kteří mají možnost udělat si vlastní fotodokumentaci škody, mailová adresa klient@cpoj.cz, na kterou své snímky posílají. Někteří už dokonce zasílají do ČP vypálené CD s nafocenou škodou.