Po konceptu Erste Premier, který Česká spořitelna převzala po HSBC Bank, banka spustila od 1. října 2014 službu i pro středněpříjmovou klientelu s názvem Blue. Informace pro klienty jsou dostupné na vlastním webu, který pro Českou spořitelnu postavila společnost Dobrý Web.
Na rozdíl od klasických bankovních služeb nejde v této službě úplně tak o účet v bance, ten je doplňkem. Služba cílí na komplexní nabídku finančního poradenství od tvorby finančního plánu pro pro produktové řešení v podobě investičních, depozitních a úvěrových produktů. Službu Blue ale mohou využívat všichni klienti České spořitelny. Pokud je jejich měsíční příjem minimálně 30 000 Kč nebo bilanční suma na účtu ve výši 500 000 Kč, budou mít slevu z ceníkové sazby za službu (120 Kč měsíčně).
Součástí služby je Osobní účet Blue, který je pro klienty služby Blue za nulový poplatek, pokud se klient bude držet doporučení osobního bankéře a svého finančního plánu. Společně s ním mohou službu za zvýhodněnou cenu získat i spřízněné osoby: manžel/manželka, partner/partnerka a děti. Ostatní klienti za něj zaplatí 120 Kč, resp. 400 Kč měsíčně při nesplnění podmínek (viz parametry účtu). Součástí účtu je bezplatný tuzemský platební styk a zlatá karta. Alternativně lze dokoupit službu multiměnové karty, levnější zahraniční platby nebo výběry z bankomatů v zahraničí.