Hlavní navigace

Češi nejsou spokojeni se svou bankou

13. 7. 2011

Sdílet

Češi nejsou momentálně příliš spokojeni se svou hlavní bankou. V celosvětovém žebříčku je ČR v rámci spokojených klientů na chvostu. Z hlediska dlouhodobých zkušeností klientů s bankami naopak hodnotí Češi finanční instituce pozitivně. Vyplývá to z celosvětového průzkumu ve 25 zemích, jehož výsledky dnes představil konzultant Capgemini George Briford.

V celosvětovém měřítku není se svou bankou spokojeno necelých 60 % klientů. Dlouhodobá pozitivní zkušenost naopak dosahuje 72 %. Nejméně si na své bankovní ústavy stěžují v Severní Americe, ve Švédsku a v Indii. Nejhorší bilanci naopak drží banky z Latinské Ameriky.

Briford k výsledkům uvedl, že banky nejsou dosud schopné často vytvořit pevný a loajální vztah s klientem. Upozornil také na to, že podle studie se mění vztah klientů k pobočkám. Ti ji dnes vnímají jako poradenské místo, kde vyřeší složitější problémy a sjednají složitější produkty. Základní finanční operace by se tak na nich měly provádět stále méně.


Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 7. 2011 6:44

    Fujara (neregistrovaný)

    Stačí se podívat co udělala od 1.července banka GE s poplatky, hrůza děs hlavně že pravidelně vyhrávají českou korunu tak teď tomu dali korunu!

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Autorka je zástupkyní šéfredaktora serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).