Hlavní navigace

Rozhodněte o vítězi v anketě Křišťálová Lupa 2015

Nejlepší české internetové projekty a služby nyní bojují o přední příčky ve finálním hlasování ankety Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. Podpořte je svým hlasem i vy.
22. 9. 2015

Sdílet

Server Lupa.cz odstartoval druhou fázi ankety Křišťálová Lupa 2015 – Cena českého Internetu. Nejzajímavější a nejpřínosnější projekty a služby českého internetu, jež prošly nominační fází, budou nyní po dobu pěti týdnů bojovat o vaše hlasy.

Hlasovat můžete až do 25. října prostřednictvím online formuláře na stránkách ankety v těchto 6 kategoriích:

Zpravodajství – mediální projekty všeobecného zpravodajství.

Internetové obchodování – projekty, které jsou založeny na zprostředkování transakčních operací.

Nástroje a služby – nástroje a služby provozované prostřednictvím internetu.

Zájmové weby – tematicky či žánrově definované projekty určené pro specifickou cílovou skupinu uživatelů.

One(wo)man show – libovolný projekt či aktivita zajišťovaná prostřednictvím internetu v režii jednoho člověka.

Cena popularity – V ní bude veřejnost svými hlasy rozhodovat o nejoblíbenějším projektu.

Kompletní seznam nominovaných projektů ve všech kategoriích naleznete na stránkách ankety ZDE.

Každý, kdo se zapojí do hlasování, má šanci získat vstup na slavnostní vyhlášení vítězů, které se uskuteční 19. listopadu již tradičně v Divadle Archa.

Veškeré podrobnosti o anketě Křišťálová Lupa 2015 – Cena českého Internetu najdete na www.kristalova-lupa.cz.

Anketu Křišťálová Lupa 2015 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Generálním partnerem akce je Česká spořitelna a hlavním partnerem společnost T-Mobile. Dalšími partnery akce jsou Active24, Jobs.cz, Kniha Zlín a mojeID. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Mediálními partnery jsou Aktuálně.cz, Deník.cz, E15.cz, Heureka.cz, Hypermedia.cz, iDNES.cz, Marketing & Media, Novinky.cz, Seznam.cz, Tiscali Media, Živě.cz. Produktovým partnerem je STRV.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).