Hlavní navigace

Za reklamu na internetu se v lednu utratilo 200 milionů korun

12. 3. 2009

Sdílet

Za reklamu na internetu se v lednu utratilo 200 miliónů korun. Oproti stejnému měsíci v loňském roce tak došlo k nárůstu téměř o dvě třetiny (leden 2008 – 82 mil. Kč). Vyplývá to z údajů Sdružení pro internetovou reklamu.

Nejvíce do inzerce na internetu investovala Sazka, druhým největším zadavatelem byl Allianz Direct a třetí bylo Aukro. Nejčastěji se jednalo o reklamu na internetové sázení, za kterou bylo zaplaceno 41 mil. korun. Za reklamu na auta zadavatelé utratili 22 miliónů a za inzerci pojišťovacích produktů 15,5 miliónu korun. Za ostatní finanční zprostředkování se utratilo 9,4 mil. Kč.

Největší příjmy měl Seznam, který v lednu inkasoval 80 miliónů korun, na 28,3 milionu korun si přišla Mafra a Centrum získalo z reklamy 25,6 miliónu.

Za celý rok 2008 se za reklamu na internetu zaplatilo zhruba 5 miliard korun. Internet se tak stal třetím nejvíce využívaným reklamním kanálem, po tisku (20 mld. Kč) a televizi (26,7 mld. Kč).

Zdroj: SPIR

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).