PayPal představuje novou verzi systému k ověřování totožnosti v komerčních službách s názvem Log In with PayPal, které nabízí přihlašování přes PayPal (dříve pod názvem PayPal Access). Služba poskytuje zákazníkům i prodejcům to, co potřebují k vytvoření účtu a provedení nákupu v online obchodech: od identifikace uživatelů, pře informace pro dodání a podrobnosti o platbě, až po zpracování u pokladny.
Cílem tohoto systému je urychlení obchodu, zákazník si totiž musí pamatovat jen jedno uživatelské jméno a heslo pro všechny prodejce: Studie totiž ukazují, že takřka jeden ze čtyř zákazníků opouští svůj virtuální nákupní košík ve chvíli, kdy je vyzván k vytvoření účtu, téměř polovina pak zavírá web, jakmile si nemůže vzpomenout na heslo,
řekl k představenému řešení Damon Hougland, Senior Director pro správu identit, PayPal.