Hlavní navigace

Ošetření a transport klienta cestovního pojištění stojí i 6 milionů

1. 7. 2015

Sdílet

Jít za nízkou cenou u cestovního pojištění a neanalyzovat parametry daného produktu může být cestou do pekel. Takzvané léčebné výlohy v případě pojistné události totiž mohou dosáhnout i několika milionů korun. Zajímejte se proto nejen na výši pojistných limitů, ale také na možnost připojištění.´Jak můžou být vysoké náklady na léčbu pacienta zraněného v zahraniční a poté jeho repatriace do České republiky dokazuje případ AXA pojišťovny:

V dubnu 2015 došlo z velice závažných zdravotních důvodů k hospitalizaci našeho klienta v Indonésii. Ihned jsme zahájili spolupráci s tamější nemocnicí pro poskytnutí maximální podpory. Zdravotní stav klienta se však nadále zhoršoval a vybavení indonéské nemocnice přestávalo být dostačující k zajištění odborné lékařské péče. Z vlastní iniciativy jsme jej proto transportovali leteckou ambulancí do nemocnice v Singapuru, kde bylo možné mu zajistit potřebnou péči. Po stabilizování zdravotního stavu a přeložení klienta z jednotky intenzivní péče na standardní oddělení jsme neprodleně vyhledali patřičné zařízení v ČR a zajistili převoz bussines třídou zpět domů. Pro hladký průběh repatriace byl k transportu ze Singapuru do České republiky vyslán i jeden z našich lékařů se zdravotní sestrou. Po celou dobu řešení případu jsme zůstávali též v kontaktu s rodinou klienta, kterou jsme informovali o jednotlivých krocích, vysvětluje případ uplatnění cestovního pojištění AXA Assistance Marian Jovič, vedoucí oddělení lékařské asistence.

Podle České asociace pojišťoven (ČAP) přesáhly náklady na jednu průměrnou pojistnou událost 12 000 Kč.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Nejčastěji se věnuje tématům z oblasti investování, financí a makroekonomie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).