Mobilní peněženka Mobito k 1. prosinci letošního roku ukončí činnost. Společnost Mopet CZ, která ji provozuje, proto nyní zasílá klientům výpověď smlouvy s dvouměsíční výpovědní lhůtou (lhůta začíná běžet od prvního dne následujícího měsíce po doručení výpovědi).
Majitelé mobilních peněženek tak v těchto dnech do svých e-mailových schránek ve zprávě obdrží výši aktuálního zůstatku a informaci o tom, zda mají nastaven ve svém profilu bankovní účet pro vybití zůstatku. Pokud ne, je třeba nastavení změnit, aby bylo možné peníze majitelům vrátit. Máte-li účet ve svém profilu zadaný, o peníze nemusíte nijak žádat, odešlou se automaticky po uplynutí 2měsíční výpovědní lhůty.
Pokud ze zprávy z Mobita zjistíte, že nemáte bankovní účet nastaven, odpovězte na zaslaný e-mail a uveďte v něm mobilní telefonní číslo, na kterém je vaše Mobito registrované a dále i číslo bankovního účtu, kam si přejete peníze zaslat.
Pokud o zůstatek nepožádáte do 30. listopadu 2015, budete na to mít čas ještě dalších 5 let ode dne ukončení služby, tedy do 30. listopadu 2020.
Na webu mobilní peněženky najdete kvůli ukončení provozu seznam odpovědí na nejčastější otázky.