Hlavní navigace

Lidé dávají přednost internetu před osobním jednáním

12. 8. 2009

Sdílet

Kamenné pobočky bank, pojišťoven, ale třeba i mobilních operátorů zaznamenávají v poslední době úbytek klientů, kteří řeší své záležitosti prostřednictvím internetu anebo telefonní podpory.

Z průzkumu spotřebitelského průzkum, ve kterém bylo osloveno 600 lidí a jež realizovala agentura Data Collect vyplývá, že 84 % dotazovaných respondentů využívá internet pro kompletní obsluhu svého zákaznického účtu, 59 % dotazovaných hledá na internetu informace o produktech a službách a 42 % dotázaných uvedlo, že na internetu také nakupuje.

Řešit své potřeby spojené s bankovními, pojišťovacími a mobilními službami chodí většina zákazníků jen v nezbytných případech. Dvě pětiny zákazníků chodí do kamenné pobočky nejméně jednou za rok.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).