Hlavní navigace

Jak si nevybrat krachující cestovní kancelář?

12. 4. 2010

Sdílet

Ačkoli není snadné odhalit cestovní kancelář, která má je v nesnázích, existují určité indikátory, které by vás mohly před zakoupením zájezdu varovat, obzvlášť, když se jich nashromáždí více najednou.

Podezřelé faktory, které by vás měly varovat:

  • cestovní kancelář (CK) se objevuje často v médiích se zprávami o obtížích klientů s ubytováním nebo změně původně nasmlouvaných hotelů,
  • CK je řízena nebo propagována lidmi, kteří do tíživé finanční situace dostali už jinou CK či firmu,
  • CK dlouhodobě nabízí zájezdy, které mají výrazně nižší ceny než konkurence, 
  • v médiích se objevují zprávy, že CK dluží peníze svým dodavatelům (hotely, letecké společnosti,..),
  • na internetu nalézáte spíše negativní hodnocení klientů CK,
  • CK prodává své zájezdy i rok předem a žádá za ně vysokou zálohu,
  • CK během hlavní sezony mění plánované odlety a trasy,
  • média informují o neúspěšných záměrech CK prodat.

Mimochodem, například vloni zkrachovalá CK Tomi tour, na kterou doplatilo 16 000 českých klientů, splňovala prakticky všechna výše uvedená kritéria, zdůraznil Tomio Okamura, tiskový mluvčí Asociace českých cestovních kanceláří a agentur s tím, že vloni zkrachovaly ještě další čtyři cestovní kanceláře.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Autorka je zástupkyní šéfredaktora serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).