Hlavní navigace

GE Money Bank má vlastní ombudsmanku. S čím vám pomůže?

20. 11. 2012

Sdílet

GE Money Bank a GE Money Auto má vlastní ombudsmanku. Stala se jí Magdaléna Wavle a její hlavní zodpovědností bude vyřizování podnětů od klientů, kteří nejsou spokojeni se standardním řešením jejich stížnosti či reklamace.

Tým ombudsmanky se tedy nebude zabývat podněty, které zatím neprošly vyřízením reklamace nebo stížnosti. 

O výsledku šetření bude ombudsmanka klienta informovat nejpozději do 30 dnů. Kontaktovat ji můžete přes webový formulář nebo písemně na adrese GE Money Bank a. s. (resp. GE Money Auto s. r. o.), Ombudsman pro klienty, Vyskočilova 1422/1a,140 28 Praha 4 – Michle.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 11. 2012 12:11

    Jerry001 (neregistrovaný)

    a zadnej ombudsman to nezachrani ... klasicke chovani banky, na zacatek podepisete smlouvu a nejake podminky a po roce Vam napali sazebnik poplatku ze se protocite na zidli, a arogantni chovani ze ve smlouve je ze poplatky mi muzou kdykoli zmenit takze platte, ve stejny moment k nim sel kolega a dostal zase temer vse zdarma jako ja na zacatku ... proste klasika jako u nas temer vsechny velke banky. Nalakaji Vas na nejake podminky, ktere v zapeti zmeni a nez sem to zjistil a odesle tak uplynou dva tri mesice, za ktery Vam nauctujou totalni nesmyslne castky

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Autorka je zástupkyní šéfredaktora serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).