Hlavní navigace

dTest: "Šmejdi" přišli s novým trikem

8. 7. 2013

Sdílet

Šmejdi, neboli lidé organizující a pořádající předváděcí akce, přišli s novým trikem, se kterým se klientům (většinou seniorům) má ztížit odstoupení od uzavřených smluv. Seniory nyní pořadatelé nutí, aby společně s kupní smlouvou uzavřeli také zprostředkovatelskou smlouvu s jiným subjektem. Spoléhají na to, že klient poté odstoupí jen od kupní smlouvy, na zprostředkovatelskou smlouvu však v řadě případů zapomene. Varování publikoval časopis dTest.

I v případě, že od této druhé smlouvy zákazníci včas a řádně odstoupí, šance na vrácení peněz je minimální, protože jako zprostředkovatelé vystupují obtížně dohledatelní lidé, uvedl vedoucí právní porady dTestu Lukáš ZelenýČtěte také: Konec „Šmejdům“? Akce bude nutné hlásit

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Nejčastěji se věnuje tématům z oblasti investování, financí a makroekonomie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).