Zákaznickou linku Citiphone čeká od 10. listopadu 2014 zásadní změna. Telefonní bankéři budou nově k dispozi jen v pracovních dnech od 8 do 20 hodin. Změna se dotkne hlavně klientů, kteří prostřednictvím telefonu potřebují zadávat bance transakční pokyny nebo potřebuji podrobné informace o svém účtu či kreditní kartě.
Nozových služeb se omezení nedotkne a nadále bude možné kontaktovat živého operátora při řešení těchto akutních potřeb:
- Blokace platební karty a hlášení neautorizovaných či podezřelých transakcí,
- nastavení kreditních a bezpečnostních limitů Citi kreditní či debetní karty,
- žádost o hotovost v nouzi v případě nenadálých komplikací v zahraničí,
- pomoc při chybném zadání A-PIN kódu.
Nonstop dostupný telefonní zákaznický servis už není standardem. S živým operátorem můžete své transakční potřeby na účtu řešit nepřetržitě jen u pěti bank: České spořitelny, ČSOB, Komerční banky, Raiffeisenbank a Zuno Bank.