Česká pojišťovna podporuje výcvik vodících a asistenčních psů pro nevidomé. Stala se totiž hlavním partnerem nového projektu nadace Leontinka „Psí oči“. Cílem projektu je zajistit spolufinancování výcviku vodících a asistenčních psů pro děti a mládež se zrakovým nebo kombinovaným postižením.
Úvodní vklad finančních prostředků byl získán při interní dražbě výstroje a výzbroje známých sportovců. Nechyběla vlastnoručně podepsaná hokejka Jaromíra Jágra či kombinéza motocyklového závodníka Lukáše Peška. Celkem se vydražily předměty za 150 tisíc korun. Čtěte více: Desetník: Dárcovské SMS – stát se nenapakuje
Česká pojišťovna v poslední době podporuje zejména děti z dětských domovů a sociálně slabých rodin. Její filantropické sklony však sahají hluboko do minulosti. Již v roce 1875 založila fond pro hasiče, kteří přišli k úrazu při požáru a právě požár způsobil další velkou finanční injekci – Česká pojišťovna přispěla na dostavbu Národního divadla. Čtěte více: Jak uplatnit hodnotu darů při daňovém zúčtování?
Více v tiskové zprávě