Hlavní navigace

"Značka" za 67,5 mld. USD

25. 7. 2005

Sdílet

Nejcennější značkou je Coca-Cola, jejíž hodnotu vyčíslila konzultantská společnosti Interbrand na 67,5 mld. USD. Coca-Cola tak opět předstihla největší softwarovou firmu MicroSoft, jejíž značka meziročně poklesla na hodnotě o 2 %. Na třetí příčce se umístila počítačová společnost IBM.

Mezi neamerickými společnostmi mají „nejdražší“ značku Nokia a Toyota.

Zdroj: ČTK.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Šefredaktor odbormných komutních webů Poradci-sobě.cz a Realiťáci-sobě.cz. Šéf obsahu EMA data.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).