Hlavní navigace

Zákazníkem Eurotelu proti své vůli

21. 1. 2002
Doba čtení: 4 minuty

Sdílet

Měníte banku a s ní elektronické bankovnictví? Pak potřebujete vyměnit i bankovní SIM kartu Paegasu. Je to zadarmo či není, to je, oč tu běží. Na odpovědi se neshodnou ani zodpovědní pracovníci Radiomobilu.

Počátkem loňského roku jsem si za nemalý peníz zakoupil bankovní SIM kartu TWIST. Když jsem počátkem letošního roku měnil banku, naivně jsem se domníval (jsa masírován ujišťováním o „multibankovní kartě“), že původní aplikaci je možno přehrát aplikací novou. V bance jsem byl ujištěn, že toto možné není, ale že mně bude jako klientovi eBanky karta vyměněna zdarma.

Dne 10.1.2002 jsem projížděl Příbramí, kde jsem v prodejně Paegasu požádal o výměnu, přičemž jsem uvedl, že jde o výměnu bankovní karty za bankovní z důvodu změny banky. Pracovnice byla ochotná mně vyhovět, bohužel (dnes mohu říci spíše naštěstí) jsem neměl u sebe doklad o tom, že jsem klientem eBanky.

11.1.2001 jsem navštívil prodejnu Paegasu na Národní třídě v Praze. Zde mně pracovník servisu sdělil, že výměna bankovní karty za bankovní je možná pouze za poplatek 400 Kč, výměna zdarma je pouze výměna standardní karty za bankovní. Zdůrazňuji, že jsem požadoval normální bankovní kartu, nikoli kartu Navigátor.

Požádal jsem o zavolání vedoucího. Dostavila se mladá dáma, která pouze opakovala slova pracovníka servisu. Pokoušel jsem se jí vysvětlit, že její požadavek nemá logiku. Zatímco při zakoupení nové standardní karty bych zaplatil 699 Kč, po odečtení kreditu 400 Kč tedy 299 Kč a tato standardní karta by mně byla vyměněna zdarma, za výměnu bankovní karty chtějí 400 Kč.

Záhy jsem pochopil, že schopnost logicky myslet nebyla rozhodně důvodem, proč se tato dáma stala vedoucím pracovníkem. Dostalo se mně totiž neuvěřitelné odpovědi: „A proč byste si kupoval obyčejnou kartu, to si rovnou můžete koupit bankovní!“

Po dalším rozhovoru mne napadlo, že ani umění jednat se zákazníkem nebylo důvodem ke jmenování této dámy vedoucím pracovníkem. S takovou arogancí, povýšeností a pohrdání zákazníkem jako v případě této pracovnice jsem se totiž dosud nikde nesetkal. Když jsem si v jednom okamžiku dovolil namítnout, že pojem „multibankovní karta“ si vysvětluji tak, že na kartě je sice v jednom okamžiku aplikace jedné banky, kterou ale mohu vyměnit za jinou, bylo mně pohrdavě sděleno, že tento pojem chápu špatně, neboť to ve skutečnosti znamená, že na kartě je současně bankovní aplikace a Paegas Info.

Když jsem dámu požádal, aby mně onen pozoruhodný požadavek na zaplacení 400 Kč ukázala na papíře, dostalo se mně odpovědi, že to nelze, neboť jde o interní nařízení Radiomobilu.

Na závěr jsem dámě oznámil, že s jejím jednáním seznámím vedení firmy a sdělovací prostředky. Pokrčila rameny. Sdělil jsem jí, že odcházím do nejbližší prodejny Eurotelu a koupím si jejich bankovní kartu. Opět pokrčila rameny. Odešel jsem tedy do nejbližší prodejny Eurotelu a zakoupil jsem Go kartu, která mne po odečtení kreditu vyšla na 95 Kč.

12.1.2002 ve 21:30 jsem kontaktoval operátorskou linku Paegasu s dotazem na výměnu bankovní karty za bankovní z důvodu změny banky. Zde jsem byl ujištěn, že výměna bude provedena zdarma.

Závěr? Dva pracovníci Radiomobilu mně podali jednu informaci, další dva odpověděli na totéž diametrálně odlišně. Při jednání v prodejně na Národní třídě jsem si připadal jako ušmudlaný žebrák, který přišel prosit o almužnu.

Svoji nezapomenutelnou zkušenost jsem samozřejmě sdělil jako stížnost Radiomobilu a dostalo se mně této odpovědi:

"Děkujeme za zaslání Vaší e-mailové zprávy a velmi nás mrzí Vámi popisovaná situace při výměně SIM karty.

Výměna standardní SIM karty za bankovní SIM kartu u eBanky je zcela zdarma při předložení těchto dokladů: platební karta (případně Potvrzení banky, pokud jste platební kartu ještě neobdržel), doklad totožnosti.

Pokud jde o výměnu bankovní SIM karty za bankovní SIM kartu je také zdarma. Pro ověření těchto informací (protože zvýhodnění je poskytováno bankou), kontaktujte, prosím, Infolinku eBanky. Zde Vám zasíláme telefonní číslo : 0800 124 100.

Tímto bychom se chtěli omluvit za nevstřícný postoj na naší firemní prodejně.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem a přáním příjemného dne,

Daniela Kováčová

RadioMobil a.s., Oddělení služeb zákazníkům
e-mail: infomaster@paegas.cz
Infolinka Paegas: 4603, +420603603603
http://www.paegas.cz"

skoleni_15_4

Takže já rovněž děkuji za pochopení. Další tři TWIST SIM karty, které v rodině máme, budou totiž co nejdříve rovněž vyměněny za jiného operátora. I když, nevážený Radiomobile, něco pozitivního na Tvých pracovnících z prodejny na Národní třídě přece jenom je: během 30 minut dokázali to, co se nepodařilo davu kývajících stařenek a jiných osob v reklamách Eurotelu ani za několik let: totiž abych se stal jeho zákazníkem. Tvá konkurence musí mít z Tvých zaměstnanců nepochybně radost.

Váš odborný personál – o důvod více, proč nebýt s vámi.

Máte bankovní SIM kartu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).