Máte špatné zkušenosti s telefonním operátorem? Podle sdružení Spotřebitel.net takových lidí přibývá. Nejčastěji se na něj spotřebitelé obracejí se zkušeností se znemožňováním převodu čísel a také se často jedná o stížnosti dotýkající se nesmyslných požadavků na přechod závazků plynoucích ze smluv v případě úmrtí klienta v rámci dědického řízení.
Jelikož takové případy považuje sdružení za absolutně nemorální, rozhodlo se proti tomuto nešvaru bojovat. Vyzýváme všechny spotřebitele, kteří mají s tímto postupem osobní zkušenosti, nebo znají někoho, kdo touto zkušeností prošel, aby se přihlásil a stručně nám svůj problém popsal, buď písemně, na mail spotrebitel@spotrebitel.net, či telefonicky na čísle: 296 337 324. Zejména uvítáme poškozené klienty, kteří se budou ochotni o svůj příběh podělit i se sdělovacími prostředky.