Hlavní navigace

Wüstenrot se přihlásila ke Kodexu chování mezi bankami a klienty

26. 10. 2006

Sdílet

Od začátku října se ke Kodexu přihlásila též stavební spořitelna Wüstenrot. Cílem kodexu je především dobře informovaný zákazník, který má na základě údajů poskytnutých finančním ústavem dostatek času učinit správné rozhodnutí a vybrat si vhodný produkt.

Před uzavřením smlouvy klient může na základě Kodexu požadovat od spořitelny Wüstenrot bližší vysvětlení všeobecných obchodních podmínek. Spořitelna by také klientovi měla poradit, jak postupovat, pokud nebude moci vůči ní plnit své závazky. V případě, že zákazník nerozumí některým sdělením např. v sazebníku nebo při výběru produktu, spořitelna mu musí tyto body objasnit a pomoci mu zvolit nejvhodnější řešení.

Více informací naleznete v tiskové zprávě spořitelny.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).