Hlavní navigace

Výprodeje končí, ale Češi utrácejí stále. Nejčastěji na elektroniku a oblečení

Sdílet

Ačkoli povánoční výprodeje jsou již pomalu za námi, chuť utrácet Čechy zatím neopustila. Potvrzují to i obchodníci s oblečením a sportovními oděvy. V kurzu jsou zejména módní lyžařské bundy, kalhoty nebo svetry a kategorie oděvů pro relaxaci a sportovní aktivity. V první polovině ledna rostly tržby oproti loňsku dokonce přes dvacet procent, uvedl Jan Procházka, ředitel centra s módním oblečením Freeport Hatě.

Na odbyt jde ale i další zboží. Velký zájem je o chytrou elektroniku, telefony a příslušenství. Hned za nimi jsou notebooky, televize, kuchyňské spotřebiče a zejména mixéry.

Lidé se však více zajímají i o biopotraviny a sortiment z oblasti zdravé výživy, jako je například kokosový olej, vegetariánské a veganské alternativy masa, produkty se sníženým obsahem laktózy a další. Vyplývá to z meziročního srovnání hypermarketů Globus.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Psaním jsem skloubila své znalosti ze studií financí a žurnalistiky. Ráda se učím nové věci, tančím a běhám.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).