Hlavní navigace

Spotřebitelé se mohou poradit o diskriminačním jednání

30. 7. 2008

Sdílet

Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) ve spolupráci s nevládní organizací Iuridicum remedium zřídilo v rámci projektu „Co je a není diskriminace“ antidiskriminační linku, kde každý může sdělit své zkušenosti s diskriminačním jednáním, se kterým se setkal. Také se zde dozví konkrétní způsoby, jak se proti němu bránit. Spuštěny jsou také webové stránky projektu www.spotrebitele.info/diskriminace, kde se spotřebitelé mohou seznámit s praktickými zkušenostmi ostatních spotřebitelů a s odpověďmi poradců SOS.

Spotřebitelé si nejčastěji stěžují na účtování dvojích cen, uplatňování rozdílných podmínek pro cizince, neodůvodněné znevýhodnění zákazníků z důvodu jejich zdravotního postižení nebo rodinného stavu. Výjimkou nejsou ani případy diskriminace kvůli pohlaví a věku, kdy spotřebiteli byla například zamítnuta reklamace s poukazem na jeho vysoký věk.

Zdroj: SOS

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).