Uvažujete o hypotéce, ale nemáte čas si v pracovní době zajít do banky za hypotečním bankéřem? Právě na lidi, kteří řeší podobné potíže nyní zacílila Hypoteční banka. Ta na svém webu spustila službu pod názvem Virtuální pobočka. V té si můžete v pracovní dny od pěti odpoledne do devíti večer sjednat schůzku s hypotečním bankéřem. Ta následně proběhne přes zabezpečené rozhraní (nebo Skype) a s bankéřem můžete komunikovat přes webovou kameru, mikrofon, případně ve formě textu (instant messaging).
Služba je určena zájemcům o hypotéky a výstup ze schůzky se rovná tomu, který obdržíte v kamenné pobočce při prvním kontaktu s bankéřem. Podepsat smlouvu je stále vždy nutné přímo na pobočce.
Virtuální pobočka nenahrazuje naše stávající prodejní kanály. Předpokládáme, že ji nyní využije malé procento nových klientů, kteří jsou časově velmi vytíženi a zběhlí v komunikaci přes Internet. Externí partneři a kamenné pobočky tak nadále zůstávají nejdůležitějším stavebním kamenem našeho úspěchu,
vysvětluje Bohdan Suchánek, ředitel marketingové komunikace Hypoteční banky.