Den poté, kdy UniCredit Bank představila novou partnerskou kreditní kartu s věrnostním programem aerolinek Lufthansa, představila nový koncept svých kreditních karet GE Money Bank. Nově bude nabízet tři programy, odstupňované účastí ve věrnostním programu bene+ a také dodatkovými službami.
Při představení této nové produktové řady, zároveň banka představila výsledky nedávno provedeného průzkumu. Ten se zaměřil na to, jak Češi platí své nákupy, a zdali k tomu používají právě kreditní karty. Trh kreditních karet je zde teprve na počátku svého rozvoje. Mnohé trhy s delší tradicí kreditních karet dosahují penetrace blížící se 1 kreditní kartě na osobu. To by v kontextu ČR znamenalo přibližně 10 mil. karet. Na trhu jsou přitom v tuto chvíli 2 miliony karet,
říká Ronald Boddy, ředitel kreditních karet GE Money Bank.
Podle průzkumu vlastní kreditní kartu 19 % lidí, nejčastěji ji mají jako finanční rezervu (32 %). Jiná včera zveřejněná zpráva ukazuje, za co platíme kreditní kartou nejčastěji. Analýza Citibank říká, že držitelé Citi Shopping kreditní karty ji používají nejvíce pro nákupy denní spotřeby. Nejčastěji jde o platby v supermarketech (40 %), za oblečení (15 %) a potřeb pro domácnost (12 %).