Hlavní navigace

Kdo má nejlepší služby v energetice?

9. 5. 2012

Sdílet

V hodnocení nezávislé benchmarkingové organizace Epsi rating, která zjišťova­la spokojenost a loajalitu koncových zákazníků v sektoru energií, to u nás moc slavné není. 

V hodnocení spokojenosti na trhu s plynem, byla u nás spokojenost jen průměrná se 65,4 bodů, (přitom průměr se pohybuje mezi 60–75 body).  Ještě hůře jsme dopadli v hodnocení dodavatelů elektřiny, kde je hodnota jen 58,6 bodů, což je podprůměr. Podobně na tom v EU je už jenom Španělsko. Přitom hodnota pod 60 bodů je dlouhodobě nepřijatelná a společnost nemůže být úspěšná, pokud své služby nezlepší. 

U elektřiny je hlavním tahounem kvalita služeb, kde dobrých výsledků dosahuje PRE a ČEZ. U plynu také dominuje kvalita služeb, kde dobré ocenění získala Pražská plynárenská a RWE. 

Epsi Central Europe

Spokojenost klientů na trhu s plynem a elektřinou

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Nejčastěji se věnuje tématům z oblasti investování, financí a makroekonomie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).