Hlavní navigace

Citibank mění podmínky u karet. Tip, jak získat výhodnou kartu (nejen) do konce roku

18. 11. 2010

Sdílet

Od 1. ledna 2011 vstoupí v platnost nové obchodní podmínky Citibank pro držitele kreditních karet. Zároveň se mění i podmínky věrnostního programu. Zásadní změnou je výše maximálního bonusu u kreditní karty Citi Shopping. Pokud vám Citibank kartu vydá do 31.12.2010, platí pro vás stávající věrnostní program, tj. 2 % na vybrané nákupy zboží a max. 1000 Kč za účetní období (1 měsíc)

Pro karty vydané od 1.1.2011 se však mění výše bonusu na max. 500 Kč za účetní období. Pokud utrácíte hodně peněz za potraviny, nábytek, oděvy, sportovní potřeby nebo občerstvení v restauracích na území ČR, vyplatí se vám tuto kreditní kartu pořídit do konce roku. Pozor, nové podmínky neřeší datum podání žádosti o kartu, ale doslova uvádějí „karty vydané do 31.12.2010“. Aby banka stihla posoudit vaši žádost a kartu vydat, nejzazší termín je podle odhadu max. do 10. prosince 2010.

Karty Citi Shopping tak po čase potká stejný osud jako kreditní kartu Shell MasterCard od Citibank. U karty Shell proběhly úpravy věrnostního programu již v lednu 2010. Zvýšila se procenta slevy (ze 3 % na 5 %) za nákup pohonných hmot u čerpacích stanic Shell v Česku, ale z 1 % na 0,5 % klesla sleva z ostatních nákupů u Shell v ČR i zahraničí. Přibyl také limit ve výši 500 Kč na celkovou slevu za účetní období, do té doby byl neomezený.

Z kreditních karet Citibank bude mít od ledna 2011 neomezenou výši připisovaných bonusů pouze Citi ČSA kreditní karta.

Kreditní karty konkurence, které rovněž vracejí procentní část z nákupu zpět, prozatím omezení na výši vyplaceného bonusu nemají s výjimkou Kreditní karty AURA od Cetelem, ta má výši bonusu max. 150 Kč měsíčně. Společnost Cetelem však také připravuje změny ve věrnostním programu – vyplynulo to z ankety, kterou v listopadu 2010 prováděla mezi svými zákazníky.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Autor se věnuje publikační činnosti v oblasti osobních financí. Specializuje se na finanční produkty, spotřebitelská témata a oblast dopravy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).