Hlavní navigace

ČAP varuje před stále častějšími případy podvodného jednání zprostředkovatelů

22. 8. 2007

Sdílet

Česká asociace pojišťoven (ČAP) varuje ve svém dnešním prohlášení občany před stále rostoucím počtem případů podvodného jednání některých zprostředkovatelů finančních produktů. Zprostředkovatelé podle ČAP sami vyhledávají klienty a prokazují se údajným pověřením ČAP ke kontrole a vyhodnocování smluv životního pojištění zákazníků pojišťoven. Na nové praktiky přitom organizaci upozornili sami klienti.

Česká asociace pojišťoven žádné oprávnění nikomu k prověřování pojistných smluv nevydávala, nevydává ani vydávat nemůže, ohradil se proti neetickým praktikám výkonný ředitel ČAP Tomáš Síkora.

Podle Síkory je hlavním motivem takového chování zprostředkovatelů boj o provizi za klienta. Zprostředkovatelé se takovým argumentem snaží navázat kontakt s potenciálním zákazníkem, kterému posléze navrhují „výhodnější” životní pojištění nebo jiný finanční produkt, vysvětlil Síkora.

Zdroj: tisková zpráva ČAP

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).