Hlavní navigace

Berou čeští obchodníci zahraniční turisty "na hůl" ?

Sdílet

Česká obchodní inspekce (ČOI) na jaře zjistila nedostatky ve třetině kontrolovaných provozoven turistických oblastí zaměřených na služby a zboží. Nejvíce pochybení bylo ČOI nalezeno v Olomouckém a Moravskoslezském kraji. Zde existovaly nedostatky u 62 % kontrol. Jen v 5 % bylo nalezeno pochybení v Jihočeském kraji a na Vysočině. Informaci přinesla ČTK. 

ČOI se od dubna do června zaměřila na kontroly koupališť, hradů, zámků, sportovních areálů, restaurací, ubytovacích služeb nebo parkovišť. Kontrola byla zaměřena zejména na subjekty nabízející zboží a služby v oblastech často navštěvovaných turisty v rámci přípravy na letní turistickou sezonu. Při 298 kontrolách bylo zjištěno porušení předpisů v 99 případech, uvedla Jana Jelínková z tiskového oddělení ČOI s tím,že v průběhu kontrolní akce byl vydán zákaz prodeje na 527 kusů zboží a inspektory bylo dosud uloženo 63 sankčních opatření. 

Podle Jelínkové výsledky akce nijak nevybočují z průměru.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 8. 2011 7:50

    MoB (neregistrovaný)

    No, když si srovnám ceny stejného zboží u nás a v zahraničí, tak bych řekl, že čeští obchodníci berou na hůl šmahem všechny své tuzemské zákazníky - potraviny, hodinky, restaurace, mobilní volání, všechno. Proč by z tohoto procesu měli nějak vyloučit zahraniční turisty? Blah...

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).